Tietosuoja

Happy Storelle on tärkeää, että asiakkaidemme tietoja säilytetään yksityisyyttä ja tietosuojaa kunnioittaen.

Tällä sivulla kerromme miten ja mitä tietoja sinusta keräämme, minkä vuoksi, mssä näitä tietoja säilytetään ja kenellä on näihin tietoihin pääsy.

Jos haluat muuttaa tai korjata omia asiakastietojasi voit olla yhteydessä happy@happystore.fi tai muuttaa niitä itse kirjautumalla omalle asiakastilillesi.

MITÄ TIETOA KERÄÄMME?

Keräämämme tiedon voi jakaa 2 osaan:

1. Verkkosivuston kävijät

Tietoa kerätään mm. analytiikkaa varten, joka auttaa meitä kehittämään tulevaisuudessa verkkokaupan palveluita.

Lisäksi verkkosivustollamme kävijöistä saatavaa tietoa käytetään markkinointitarkoituksiin, jonka tarkoituksena on saada kävijöistä tyytyväisiä asiakkaitamme mahdollisimman hyvin ja osuvasti kohdennetulla mainonnalla.

Ylläolevaa toteutamme evästeillä, joiden käyttöä voit rajoittaa suoraan omalla selaimellasi.

2. Happyn kanta-asiakasrekisteri

Kanta-asiakasrekisteriimme (Happy Club) liittyminen on mahdollista kivijalkamyymälässämme tai rekisteröitymällä verkkokaupassa.

Asiakasrekisterin kautta pystymme kertomaan tuotteistamme paremmin asiakkaillemme.

Meille on tärkeää, että asiakkaamme kokevat kaikkien tietojensa olevan turvassa kanssamme jonka vuoksi kaikkia tietoja, joita keräämme käsitellään luottamuksellisesti ja aina yksityisyyttä kunnioittaen.

MITEN JA MIKSI KÄYTÄMME TIETOJASI?

On tärkeää, että kaikkia tietoja joita käytämme käytetään vain tarpeeseen ja tarjotaksemme parempaa palvelua meihin luottaneiden asiakkaiden kanssa.

Asioita joihin tietoja käytetään ovat mm:

- verkkokauppatilausten hyväksymiseksi (maksuvälittäjämme Klarnan) kanssa ja toimittamiseksi (rahtiyhtiöidemme Postin ja Matkahuollon) kanssa.

- ymmärtääksemme asiakkaitamme paremmin ja tätä kautta oman toimintamme kehittämiseksi

- markkinointitarkoituksiin sähköpostitse, postitse tai tekstiviesteillä - ainoastaan kuitenkin silloin kun  asiakas on itse siihen meille myöntänyt luvan

MISSÄ TIETOA SÄILYTETÄÄN JA KUKA SITÄ PÄÄSEE KÄSITTELEMÄÄN?

Pystyäksemme toimimaan mahdollisimman hyvin ja järkevästi, tarvitsemme tekemisemme avuksi oikeat työkalut ja yhteistyökumppanit.

Pääsääntöisesti anonyymi selaustieto, vaikkapa sivusta jolla nyt olet, säilötään tätä varten luotuihin analytiikkatyökaluihin kuten Google Analyticsiin.

Asiakastietoa tallennetaan myös verkkokauppajärjestelmämme mycashflow:n tietokantaan.

Eri yhteistyökumppaneiden ja työkalujen osalta vaadimme kumppaneiltamme tietoturvattua ja oikeaoppista tapaa tietojen käsittelemiseksi jotta asiakastietosi eivät joudu vaaraan. Tämän pohjalta edellytyksenä on lainmukaiset sopimukset ja esimerkiksi se, että kaikki tarjoamamme palvelut täytyy olla SSL-sertifikaatin alaisia, mikä salaa tietokoneesi ja internet sivun palvelimen välisen liikenteen.

Ostoskorisi on tyhjä

Toimitusehdot

Nämä toimitusehdot ovat voimassa 30.11.2019 alkaen.

Verkkokauppa

Happy Store
Ma-Pe 11-17, La 11-15
Kauppakatu 29
80100 Joensuu

0505502256
happy@happystore.fi
happystore.fi
2318051-8

Kauppa myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Maksaminen ja maksutavat

Maksupalveluna toimii Klarna Checkout, jonka kautta maksuvaihtoehtoina toimivat lasku, osamaksu, korttimaksu sekä verkkopankkimaksut.

Ilmoittamalla tietoja kassalla hyväksyt Klarna AB:n (Klarna AB, Sveavägen 46, 111 34 Stockholm) ehdot. Painamalla ”Osta” painiketta hyväksyt Happy Store yleiset ehdot.

Tilaus- ja maksuvahvistus

Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle välittömästi sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys asiakaspalveluumme. Säästä tilausvahvistus mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Asioidessasi asiakaspalvelussa pidä aina mahdollinen asiakasnumerosi ja tilausnumerosi saatavilla. Tarkasta aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.

Asiakaspalveluumme saat yhteyden seuraavilla tiedoilla:

Happy Store
Ma-Pe 11-17, La 11-15
Kauppakatu 29
80100 Joensuu

0505502256
happy@happystore.fi
happystore.fi
2318051-8

Toimitustavat ja -kulut

Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Esitämme ostoskorissa arvion tulevista toimituskuluista ensisijaisen käytössä olevan toimitustavan mukaan. Tarkat toimituskulut näet valittuasi tilaukselle haluamasi maksu- ja toimitustavat. Käytössä olevat toimitustavat riippuvat ostoskorin sisällöstä ja yhteispainosta. Voit valita kassalla käytössä olevista toimitustavoista sinulle parhaiten sopivan vaihtoehdon jonka yhteydessä tarkka toimituskulu on esitetty.

Toimitusaika

Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen vaihtelevat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen. Poikkeukset toimitusaika-arvioihin on kerrottu, jos ostoskorissa on varastosta loppuneita tuotteita ja ilmoitamme myös mahdollisista viivästyksistä teille välittömästi tilaamisen jälkeen.

Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Verkkokauppa tiedottaa sivuillaan poikkeavista toimitusajoista.

Palautusehdot

Peruuttamisoikeus

Teillä on oikeus peruuttaa tämä sopimus 14 päivän kuluessa syytä ilmoittamatta. Peruuttamisen määräaika päättyy 14 päivän kuluttua siitä, kun viimeinen tavaraerä on vastaanotettu tai ladattavien tuotteiden kohdalla tilauksen vastaanottohetkestä.

Peruuttamisoikeuden käyttämiseksi teidän on ilmoitettava meille päätöksestänne peruuttaa sopimus yksiselitteisellä tavalla (esimerkiksi kirjeellä postitse tai sähköpostilla). Voitte käyttää myös tulostettavaa palautuslomakettamme, mutta sen käyttö ei ole pakollista.

Peruuttamisen määräajan noudattamiseksi riittää, että lähetätte ilmoituksenne peruuttamisoikeuden käytöstä ennen peruuttamisajan päättymistä.

Peruuttamisen vaikutukset

Jos peruutatte tämän sopimuksen, palautamme teille kaikki teiltä saamamme suoritukset, myös toimituskustannukset (paitsi lisäkustannuksia siitä, että olette valinnut tarjoamastamme edullisimmasta vakiotoimitustavasta poikkeavan toimitustavan), viivytyksettä ja joka tapauksessa viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen saatuamme. Suoritamme palautuksen sillä maksutavalla, jota olette käyttänyt alkuperäisessä liiketoimessa, ellette ole nimenomaisesti suostunut muuhun, ja joka tapauksessa siten, että teille ei aiheudu suoritusten palauttamisesta kustannuksia.

Teidän on lähetettävä tavarat takaisin viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen tekemisestä. Määräaikaa on noudatettu, jos lähetätte tavarat takaisin ennen kyseisen 14 päivän määräajan päättymistä.

Olette vastuussa vain sellaisesta tavaroiden arvon alentumisesta, joka on seuraus- ta muusta kuin tavaroiden luonteen, ominaisuuksien ja toimivuuden toteamiseksi tarvittavasta käsittelystä.

Lunastamaton paketti

Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme toimituskustannukset.

Ongelmatilanteet

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa kirjallisesti Peruutusoikeus ja palautusehdot -kohdassa mainittuun osoitteeseen tai soittamalla yhteystiedoissa mainittuun puhelinnumeroon. Jos paketti on selvästi vaurioitunut kuljetuksessa, teidän täytyy tehdä välittömästi asiasta reklamaatio valitsemanne toimitustavan kuljetusyhtiölle.